sobota 6. června 2015

Čočkovo-houbový burger + sladký bonus


Jonáš jel do Liberce na školení a na mně bylo mu nachystat jídlo s sebou. Byla to pro mě výzva, a tak jsem zalistovala v kuchařkách a rozhodla se pro čočkový burger, který jsem si vylepšila podle svého - jak už je u mě zvykem. :)

Druhý recept je inspirací na nejen víkendovou rychlou snídani.

Čočkovo-houbový burger
  • červená čočka
  • žampiony
  • cibule
  • sůl
  • pepř
  • paprikové koření
  • petrželka
  • česnek
  • kukuřičná mouka
  • hraška
  • kukuřičné lupínky
Uvaříme čočku s řasou a špetkou soli. Vedle v kastrůlku si osmažíme cibulku s žampiony. Poté všechno smícháme, přidáme koření, česnek, hrašku a zahustíme kukuřičnou moukou. Přisypeme kukuřičnými lupínky, které jsem rozdrtili v mixéru. Ingrediece přidávám podle potřeby, proto není uvedené množství. Uděláme placky, které osmažíme na pánvičce z obou stran dozlatova. My jsme koupili housky od Penamu, do kterých jsem kromě burgerů dali salátek, ředkvičky a okurek.
 
Jahody s kokosovým krémem
  • jahody
  • kokosové mléko
  • kakao
  • agávový sirup
  • kokosové lupínky
Nakrájíme jahůdky, přidáme kokosové mléko, které jsme vyšlehali s agávovým sirupem, a posypeme kakaem a kokosovými lupínky. A pak už se jenom olizujeme až za ušima. :)
 


Claireh

Žádné komentáře:

Okomentovat